Re: Nagrywarka DVD Liteon 851 czy 812?

Autor: MistrzGospodarki <mistrzgospodarki_at_wp.pl>
Data: Sun 30 May 2004 - 00:03:50 MET DST

Użytkownik "mirro" <bis2@go2.pl> napisał w wiadomości
news:c9460p$a5r$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Planuje zakup nagrywarki LiteOn 812 lub 851 (pomimo pewnych zastrzezen -
> wierze w uaktualnienia BIOS-a).
>
> Ktory model jest bardziej godny polecenia?
>
> Mirro

Wczoraj kupiłem LiteOn'a SOHW 812s BOX. Na dzień dobry kupiłem kila płytek
Esperanza na próbę. Okazało się że LiteON Esperanzy DVD-RW nie zapisał
pomimo trzech podejść. Esperanzę DVD+R zapisał poprawnie ale trwało to 2.5
godziny !!. Esperanzę DVD-R nagrał na szczęście bez problemów. Wiem że
Esperanzy to nie górna półka ale z płyt CD-R tej firmy byłem bardzo
zadowolony.
Dzisiaj nie nagrane jeszcze Esperanzy wymieniłem na płytki innych firm
(równie podłych bo markowych jakoś w sklepie nie mieli) i przystępuję do
dlaszych prób, mam nadzieję bardziej owocnych.