Upgrade staruszka PC - porady

Autor: janusz1313 <wigawi_at_polbox.com>
Data: Sat 29 May 2004 - 16:25:14 MET DST

Witam.

Postanowiłem nieco ulepszyć PC mojego nastoletniego syna (teraz ma PCChipa
(chyba M726 ale nie jestem pewien) na slot1,
Banshee AGP 16 MB, 128 MB SDRAM Infineona, SB Live i Celerona 533 FCPGA w
przelotce.
Kwota w jakiej ma zamknąć sie upgrade ma oscylować w okolicy 400 zł.
Myślałem o ABIT KT7a, Duronie 1GHz, 128 MB SDRAMu i jakiejś karcie grafiki
(może ATI) z wyjściem TV.
1 GHz Duron pozostał mi po uprzednim upgrade mojego komputera (teraz Athlon
XP1700+ na Epoxie 8KHA z 512 MB DDR 2700 i ATI 9200 VIVO + SB Audigy).
Kiedyś miałem Abita KT7 ale szybko poszedł w "ludzi" jak zaczął robić mi
problemy po zakupie Durona 1 GHz i GeForca 2 WinFasta.
Jaka grafika chodzi bez problemów na tej płycie, a może Macie inne
propozycje sprzętowe.
Aha odsprzedaż sprzętu (oprócz pamięci i SB Live) odpada, syn obiecał go
oddać za darmo jakiemuś kumplowi....
Czekam na wasze spostrzeżenia i porady....

Janusz

ps. Komputer z tego co zauważyłem służy mu do słuchania muzyki, ogląda
jakieś teledyski, gg, emule i trochę pogrywa..Byłbym zapomniał dostęp do
netu ma przez karte sieciową (sieć w domu na 3 komputery z Neostrady z
modemo-routerem SpeedTouch510).