Re: najlepsza strona ze sterownikami

Autor: peterphk <peterphk.no-fq.spam_at_wp.pl>
Data: Sat 29 May 2004 - 12:43:46 MET DST

> moja propozycja
> partner.optimus.pl/sterowniki
>
> krótko zwięźle i na temat,
> kwestie do rozstrzygnięcia
> 1. ilość
> 2. transfery
> 3. aktualność

Nie sprawdzalem co prawda jakie wersje sterownikow mozna tam spotkac (bo na
pierwszy rzut oka mocno stare), ale sa pewne braki, np.
- modemy - nie beda dzialac na tych sterownikach wszystkie modele:
zoltrix'ow i pentagram'ow
- sieciowki - tutaj juz przy realtek'u sie nie popisali ...

Jezeli by to traktowac jako pomoc przy serwisowaniu kompow sprzed 4 lat i
wiecej to bedzie ta stronka pomocna, ale w przypadku nowego sprzetu nie
znajdziemy tam kompletnie zadnego sterownika ... nie wnikajac w szczegoly
Windows XP powinien miec sterowniki do wiekszosci z tych urzadzen ktore sa
na stronie ...

I na koniec jeszcze cos:) nie wiem dlaczego, ale "nie mam uprawnien" do
niektorych urzadzen:)