Re: wyjscia z UPSow

Autor: Atkn <atkne80_at_o2.pl>
Data: Sat 29 May 2004 - 12:44:27 MET DST

Uzytkownik "azbest" <adamzz5@poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci
news:c98ogl$pv3$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Witam!
>
> UPSy maja zazwyczaj wyjscia do ktorych mozna podlaczyc wtyczke
> (okragla-jak do kontaktu) lub wtyczke plaska - taka jak przy zasilaczu
> komputerowym, czy monitorze.
> Nazywaja sie one jakos ? Przynajmniej dla mnie jest to roznica z czym/ z
> jakimi kupie

Roznica taka, ze jak kupisz z tymi plaskimi to sobie lampki nie podlaczysz
;)
A zalozenie takie, zeby ludzie nie podlaczali nic innego poza kompami do
upsow, tak samo jak sie robi gniazdka angielskie w instalacjach
elektrycznych dedykowanych komputerowm, wlasnie zeby pani Zosia nie
podlaczyla pod to czajnika albo lodowki w sekretariacie.

Te lepsze (APC) maja plaskie gniazdka.

pozdrawiam