radek9600Pro vs radek 9600XT

Autor: <Nov_at_c>
Data: Fri 28 May 2004 - 20:47:09 MET DST

Chcę kupić Radeona 9600Pro i pytałem na grupie który jest najlepszy.Wszyscy
zgodnie stwierdzili FIC jest debeściak.Przeglądając neta na temat 9600Pro
natrafiłem na radka 9600XT firmy Asus, na www.benchmark.pl chwalą go
mocno.Jako, że mam MB Asusa i jestem z niej bardzo zadowolony byłbym skory
się skusić na niego.Ale pytanie brzmi czy warto? Bo z tego co się
dowiedziałem to różni się on od Pro tylko taktowaniem, a Pro można podkręcić
do parametrów XT.Więc może zostawić sobie w kieszeni parę marek i kupić Pro
a następnie zrobić z niego XT.Pytam: czy to będzie to samo? Ja już nie wiem
co wybrać.Zastanawiam się nad trzema kartami
1.FIC Radeon9600PRO (Nie bardzo jest już do zdobycia(w poniedziałek będe
wiedział na 100%).
2.Radeon 9600 Pro Ultra Gigabyte GV-R96P128DU 128 MB DDR DVI + TV (AGP x8)
BOX
3.Radeon 9600 XT Asus A9600XT 128MB DDR (128-bit) DVI + TV
 wy może polecicie jeszcze jakąś.
Czekam na pomocw temacie.