Re: Zalman ZM80C-HP a chłodzenie pamięci

Autor: dymek <adym_at_tenbit.pl>
Data: Fri 28 May 2004 - 17:09:44 MET DST

> Dodam jeszcze, że karta jest dosyć skutecznie obudowana i trudno mi
> stwierdzić, czy obecnie pamięci mają bezpośrednie chłodzenie, a nie chce
> jej rozbebeszać, dopóki nie będę miał alternatywnego chłodzenia w ręku...

Czasem pojawiaja sie problemy przy stosowaniu radiotorow na pamieciach,
slyszales cos o tym?
Zalmana mam, co prawda nie podkrecalem jeszcze karty ale pisza, ze jest
wysmienity do podkrecania. Co do pamieci to jesli masz je tylko na
"rewersie" karty - na przeciwnej stronie do tej, na ktorej znajduje sie GPU
to jest tam okolo 2 cm przestrzeni, wiec radiatorki na pamieci powinny sie
zmiescic. Co do temperatury zas, to wydaje mi sie, ze to trudno stwierdzic.
Na tych samych egzemplarzach temperatura moze byc rozna, a tolerancja np. 5
stopni moze dac w rezultacie skrajnie az 10 stopni roznicy.

--
Pozdrawiam.
<<dymek>>