Re: Zalman ZM80C-HP a chłodzenie pamięci

Autor: Piotr <pnat_at_interia.pl>
Data: Fri 28 May 2004 - 20:24:50 MET DST

Użytkownik "Tygrysek" <taurus-ui.SKASUJ_TO@wp.pl> napisał w wiadomości

 pamięć jest fabrycznie podkręcona. Czy pamiątkom nie będzie za ciepło?

W zalmanie problemem sa raczej kondensatory (ich wysokosc) jezeli chodzi o
pamiec to uklad kanapkowy radiatorow powoduje, ze wentylator chlodzi
radiatory i przy okazji cala karte wraz z pamieciami. Ja mam radeona
9500pro, podkreconego na 355 i 624 i jest ok temp ok 40~48C. Na pamięciach
mam przyklejone radiatory miedziane.
pozdrawiam
Piotr