Re: Kupno monitora

Autor: Paulie <pablonet_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 28 May 2004 - 15:49:45 MET DST

Fri, 28 May 2004 15:15:33 +0200, na pl.comp.pecet, Grzegorz Różański
napisał(a):

> Witam,
> Ostatnio kupowalem monito z 7 lat temu, jak nie lepiej, wiec lekko jestem
> zacofany w tym temacie. Moj monitor dotychczasowy Belinea 15 cali generuje
> juz rozne dziwne rzeczy na ekranie jak i rozne dziwne dzwieki z siebie. Byl
> naprawiany ze 2 razy, z reszta niezle wypalil sie tez w srodku, conieco sie
> potopilo hehe. Ogolnie mowiac to juz zlom...
> Chcialbym go teraz wymienic na cos nowego, tylko nie wiem co teraz jest
> warte kupna. Moi znajomi jakis czas temu kupowali LG flatrony siedemnastki i
> [...]

Ja w sumie mam to samo; mój monitor też ma z siedem lat
(GoldStar- czyli LG), i też już chciałbym go wymienić, i też chciałem
przeznaczyć na nowy ok 800 zł; i przeznaczyłem- na Samsunga 757MB,
który zajął I miejsce w rankingu CHIP-a. Kupiłem go w sklepie internetowym
i... był gorszy od dziadka siedmiolatka (nie łapał poziomu, połowa ekranu
wpadająca w fiolet). Musiałem go oddać i dalej psuję oczy ta piętnastką :-)

Tak więc moja rada to- najlepiej zobaczyć monitor
jeszcze przed kupnem- w sklepie; jak będzie ładnie świecił to bierz;
a testy, rankingi możesz w tym przypadku odłożyć na bok.

pozdro

ps- gdybym teraz miał wybierać to najpierw szukałbym coś u IIYAMY lub NEC'a