Kupno monitora

Autor: Grzegorz Różański <radmor_at_tenbit.pl>
Data: Fri 28 May 2004 - 15:15:33 MET DST

Witam,
Ostatnio kupowalem monito z 7 lat temu, jak nie lepiej, wiec lekko jestem
zacofany w tym temacie. Moj monitor dotychczasowy Belinea 15 cali generuje
juz rozne dziwne rzeczy na ekranie jak i rozne dziwne dzwieki z siebie. Byl
naprawiany ze 2 razy, z reszta niezle wypalil sie tez w srodku, conieco sie
potopilo hehe. Ogolnie mowiac to juz zlom...
Chcialbym go teraz wymienic na cos nowego, tylko nie wiem co teraz jest
warte kupna. Moi znajomi jakis czas temu kupowali LG flatrony siedemnastki i
jak widze calkiem niezle sie sprawuja. Tylko, ze to bylo jakis czas temu,
moze do tej chwili pojawil sie jakis nowy 'przeboj'. Chcialbym wydac na ten
sprzet tak mysle z 800zl, wiec dziewietnastka odpada, a szkoda... Co byscie
wiec polecili w tej cenie, pytam tutaj, bo chodzi mi o oponie ludzi, ktorzy
monitorow uzywaja na codzien, a nie suche testy...

Radmor