Re: Taśma do dysków na metry - gdzie ?

Autor: fv <fake_at_cybax.com>
Data: Fri 28 May 2004 - 11:20:44 MET DST

Radosław Sokół claimed:
> Nie widzę sensu takiej kombinacji w momencie, gdy w każdym
> sklepie elektronicznym można dostać na metry dobre przewody
> dwu- lub więcej żyłowe z ekranem wspólnym lub odrębnym
> każdej żyły i o niewielkim przekroju (kabel sygnałowy mało-
> prądowy). Takie kable z dobrymi wtyczkami będą o niebo lepsze
> od wielu dołączanych do firmowego sprzętu dźwiękowego (a na
> pewno od kabli dołączanych do CD-ROMów).

Khm.. jaki jest wg. Ciebie najlepszy interconnect ? Ekranowany,
kierunkowy ? Tzn. ekran lutowany do wtyczki u źródła a z drugiej strony
wolny ? Już nie pierwszy raz czytam że to jest Dobre a że sam mam nikłe
pojęcie o elektronice to pytam znawców :)

PS: sory za NTG ale na pl.rec.audio Cię nie widuję

--
   :: http://night.pl/~viper/ ::