Re: modem komórkowy pecet

Autor: Kri$ <pologk_at_gazeta.pl>
Data: Fri 28 May 2004 - 10:46:47 MET DST

Użytkownik "CALL" <gta100@wp.pl> napisał w wiadomości
news:c96ru9$5b1$1@news.onet.pl...
> Mam takie pytanie: Do kompa mam podłączony port IRDA podczerwieni, system
> winxp prof zgłasza, że jest podłączona komórka typu nokia 6510
> i..........................co mam dalej zrobić (jakie oprogramowanie np
> zainstalować) aby w ogóle wykorzystać te połączenie (to po pierwsze np do
> wymiany danych komp-komórka) a po drugie aby wykorzystać modem
zainstalowany
> w komorce do łączenia peceta z interentem. Pytanie kieruję do znawców w
tym
> zakresie oraz do mającycg doświadczenie w tego rodzaju połączeniach.

> [...]

Jeśli telefon ma wbudowany modem, obsługuje GPRS i masz aktywną usługę
EraInternet to nie powinno być problemu, powinieneś zaopatrzyć się w
sterowniki do w/w modemu oraz oprogramowanie Nokia PC Suitte. Instalujesz
sterownik modemu, podłączasz się do lapta po IRDZIE w ustawieniach modemu
wpisujesz user: erainternet password: erainternet. Numer wybierany
przez modem to: *99***1# i to już właściwie wszystko. W zależności od tego
jaka klasa GPRS 4,6, 10 buszowanie w necie będzie szybsze lub wolniejsze.
Mój aparat ma klasę GPRS 6 ( 3+1 3 kanały do odbierania danych 3x13,4 kb/s
i 1 kanał do wysyłania danych, 1x13,4 kb/s)

Pozdrawiam

Kri$ P