Re: modem komórkowy pecet

Autor: Tygrysek <taurus-ui.SKASUJ_TO_at_wp.pl>
Data: Fri 28 May 2004 - 10:39:59 MET DST

Użytkownik "CALL" <gta100@wp.pl> napisał w wiadomości
news:c96ru9$5b1$1@news.onet.pl...
> Mam takie pytanie: Do kompa mam podłączony port IRDA podczerwieni, system
> winxp prof zgłasza, że jest podłączona komórka typu nokia 6510
> i..........................co mam dalej zrobić (jakie oprogramowanie np
> zainstalować) aby w ogóle wykorzystać te połączenie (to po pierwsze np do
> wymiany danych komp-komórka) a po drugie aby wykorzystać modem
zainstalowany
> w komorce do łączenia peceta z interentem. Pytanie kieruję do znawców w
tym

Jesli chodzi o internet - robiłem takie połaczenie, ale miałem dirver
modemu (CD dołączone do komórki). Wtedy zestawiałem zwykły dial-up. Może na
stronach nokii uda Ci się taki driver znaleźć.
Jeśli chodzi o wymianę danych - jeśli windows ma IrDA, ma tez opcję
wysyłania danych - o ile dobrze pamiętam - pod prawym klawiszme myszy
(klikasz element, który chcesz ywsłać). Także w telefonie powinny ybć opcje
wysyłania wybranych elementów.

Pozdrawiam
Tygrysek