Re: Ktora NIE-zacinajaca sie klawiaturka...?

Autor: Artur Jarkiewicz <adres_at_nieznany.pl>
Data: Fri 28 May 2004 - 09:27:23 MET DST

Użytkownik "Rojbert" <usenetuser_wytnij_to_@poczta.onet.pl> napisał
> Witam
> Czy moglby ktos polecic dobra klawiaturke, najlepiej w kolorze czarnym,
> ktorej klawisze nie beda blokowaly sie? Zdecydowany bylem na Logitecha
> Internet Navigatora SE, ale z opinii uzytkownikow wynika, ze wcisniecie
> wiecej niz 3 klawiszy na raz powoduje bloklowanie klawiatury w grach.

Mam takową od roku i nigdy mi się nie zacięła w jakiejkolwiek aplikacji.
Czasami gdy gram w MAME to naciskam 3,4 lub nawet 5 klawiszy na raz
i jest OK. Myślę, że to kwestia sterowników lub gdy klawa jest podpięta
przez USB (u mnie jest na PS/2). Jedynym mankamentem to konieczność
puknięcia F-Lock podczas uruchamiania systemu ale u mnie komp chodzi
24h/dobę więc raczej rzadko muszę to robić.
A tak poza tym to super klawiatura. Godnie zastąpiła swoją poprzedniczkę
(Chicony), która po 9 latach dokonała żywota.

Pozdrawiam.
Artur.