Re: Jak odzyskac dane z HDD?

Autor: Sławomir Stępniak <slaw1step1_at_poc1zta.onet.pl1>
Data: Thu 27 May 2004 - 16:53:33 MET DST

In news:c94uc9$l47$1@news.onet.pl , *Anonim* wrote:
> Pracowalem na komputerze, gdy nagle spalil sie zasilacz (zwykly codegen).
> Twardy dysk na szczescie jest sprawny. Gdy podlaczylem go go drugiego
> komputera to okazalo sie, ze z trzech partycji, D i E sa widoczne bez
> problemu.
> Natomiast gdy otwieram C, to otwiera sie dysk, lecz zamiast nazw katalogow
> sa dziwne znaczki.
> Znalazlerm w sieci proglam PC Inspector File Recovery, lecz ten po kilku
> minutach oracy pokazuje mi, jakies odzyskane clustery. I dalej nie wiem co
[...]

Niedobrze, że tylko tyle, bo to niezły program na taką okoliczność.
Zeznaj trochę więcej, typ partycji (fat??/ntfs), wielkość dysku, partycji,
czym (OS/inny) były zrobione, to i odpowiedź łatwiej się znajdzie.
Może i tego Inspectora lepiej się da wykorzystać.
OC nic nie pisz na tej partycji, póki co.
Ściągnij z sieci Ranish Partition Manager, odpal go ze spreparowanej
dyskietki i opowiedz co on widzi, stojąc na tej partycji.

> Na dysku mialem bardzo wazne dane.

A to dobrze, pewnie w zanadrzu masz backup ;)

--
Pozdrawiam.:Sławomir Stępniak:.slaw1step1@poc1zta.onet.pl1(ale bez cyfr)