Jak odzyskac dane z HDD?

Autor: Anonim <nim_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 27 May 2004 - 16:33:24 MET DST

Witam!

Bardzo prosze o pomo w nastepujacym problemie.
Pracowalem na komputerze, gdy nagle spalil sie zasilacz (zwykly codegen).
Twardy dysk na szczescie jest sprawny. Gdy podlaczylem go go drugiego
komputera to okazalo sie, ze z trzech partycji, D i E sa widoczne bez
problemu.

Natomiast gdy otwieram C, to otwiera sie dysk, lecz zamiast nazw katalogow
sa dziwne znaczki.

Znalazlerm w sieci proglam PC Inspector File Recovery, lecz ten po kilku
minutach oracy pokazuje mi, jakies odzyskane clustery. I dalej nie wiem co
robic.

Czy moze mi ktos pomoc?
Jakiego programu uzyc (najlepiej darmowego)?
Na dysku mialem bardzo wazne dane.

Pozdrawiam!