Re: Drukarka sieciowa

Autor: -dymek- <adym_at_tenbit.pl>
Data: Thu 27 May 2004 - 10:10:32 MET DST

> Chodzi mi o takie rozwiazanie zeby podlaczyc drukarke do gnizdka
> ethernetowego.I mogly z niej korzystac inne komputery w sieci
ethernet.I czy
> drukarka powinna miec jakis wewnetrzny serwer wydruku i karte sieciowa
> napewno)?

W takim wypadku musi byc serwer zewnetrzny ale niekoniecznie
zintegrowany z drukarka i drukarka tez nie musi miec karty sieciowej.
Istnieja serwery druku zewnetrzne ktore wpinasz w siec ethernet,
gabarytowo przyponaja huba. Drukarka wtedy podlaczona jest do takiego
serwera poprzez port LPT badzi USB, podobnie jak w przpadku serwera
instalowanego na zwyklym pececie. Serwer druku zewnetrzny to jest
rowniez spory wydatek, nawet rzedu 1000zl albo i wiecej.

--
Pozdrawiam.
<<dymek>>