Re: Gdy spali się zasilacz...

Autor: Marek <marek9993_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Thu 27 May 2004 - 08:13:29 MET DST

Pafnucy <c-b@o2.pl> napisał(a):

> Mógłbyś rzucić trochę światła na tą śmiałą metaforę? Nie do końca
> rozumiem co miałeś na myśli;-)

Miałem na mysli np. sytuację gdy "zaliczka na informatyka" wyciąga
twardziela bo ma nagrany zaje... :) film i chce go biegiem zanieść do
kumpla :)) - zanim wapno wróci z pracy ;))

> Taka informacja miałaby jakiekolwiek znaczenie gdybyś podał swoją
> konfigurację, bo tak to jest zupełnie bez sensu.

Konfiguracje różne, bo i prywatnie i zawodowo :)

> Taaa... szczególnie podczas podłączania urządzeń USB;-) Nie żebym sie
> czepiał ale sam miałem ostatnio taką sytuację... mój szef miał problem
> ze zrozumieniem mojej metody instalowania skanera (najpierw wrzuciłem
> sterowniki a potem podpiąłem do włączonego komputera skaner -
> oczywiście USB). Szef zrobił to u siebie metodą "tradycyjną" czyli przy
> wyłączonym komputerze podpiął skaner a potem jak komputer go wykrył to
> dopiero wrzucił sterowniki. Okazało się że u mnie działa OK, w
> przeciwieństwie do tego drugiego komputera;-)

Nie miałem na względzie USB, ale kolega np. był świadkiem na giełdzie,
jak handlowiec sprawdzał grafikę "na gorąco" i :"nie działa" wsadził potem
swoją i "też nie działa?!" :)
Klamoty są przełączane z nadmierną wiarą w wyższość ducha nad materią :))
no i czas jest droższy od pieniędzy :))

Marek