Re: 512MB czy 1024MB

Autor: deep <firma.deep_at_interia.pl>
Data: Wed 26 May 2004 - 22:02:03 MET DST

Użytkownik "ALGI" <algi@BEZSPAMU.aster.pl> napisał w wiadomości
news:etn9b0ln9qhbtocgkudnknj0c78kvi4d5q@4ax.com...

> Z tego co wyczytałem na benchmark.pl (opinie) to wynika iż gierki typu
FarCry
> dławią się przy 512MB i potrzeba więcej...
> Sam nie sprawdzę bo RAMu mam co prawda 1024MB ale grafa to .... Riva TNT
:-D

Ja osobiście się przekonałem jak FAR CRY jest wymagający. Jak pierwszy raz
odpaliłem gierkę to miałem GeForce 5700 i 512MB RAMu (Athlon 2400) i było
nie ciekawie, jak wychodziłem z gry to dysk mielił jak głupi (160GB Seagate)
i pulpit wstawał z wielkim opóźnieniem. Teraz mam Radeona 9600XT 768MB RAMu
i Athlona 2600 i można w 1024x768 high detal grać bez przycięć a po
skończeniu gry pulpit pojawia się momentalnie. Doczekaliśmy takich czasów że
gry są naprawdę wymagające ale za to jak wyglądają... Moim zdaniem warto
dołożyć 512MB, sam tak w najbliższym czasie zrobię (mi brakuje już tylko
256MB :-))

deep