Re: [lama] zasilacz i wiatrak - pomożecie? :)

Autor: Meetom <meetom_at_cut-this.irc.pl>
Data: Wed 26 May 2004 - 16:21:14 MET DST

*von* wziął i napisał:

> Hmmm... grzechoczące elektrony powiadasz ? Biorąc pod uwagę masę
> takowego musiałby nieźle gruchnąć, żebyś go usłyszał ;)

No wiesz..
W jednym atomie jest od kilku do kilkudziesięciu atomów. W takim
zasilaczy jest tych atomów (pierwiastków) dośc dużo (biliony? tryliony?
to wszystko silnia, do potęgi przez siebie i razy dwa), więc póki jeden
hałasu nie zrobi to taka ilość może cos tam sie odzywać. Wyobraź sobie,
że się takie schleją i zaczną się obijać o elementy układu - i juz hałas
:)

> Chociaż możliwe jest, że odpowiednia dawka promieniowania Beta (-)
> mogłaby spowodować jakiś szum w głowie :P

Ale ja regularnie się "dowartościowuję" mikrofalówką, która to niweluje
:P

> No ale cząstek to jeszcze Twój zasilacz chyba nie przyspiesza co ?

No czasem to przyspieszy, szczegolnie lubi przyspieszać bajty które lecą
po kablu z sieci. Niestety czasem też je lubi spowalniać :(

> Choć niektóre zestawy chłodzące dzisiejsze PCty pewnie to i z małym
> reaktorem atomowym by sobie poradziły... więc może to to ? :)

Sądze że wątpię ;) Choć teraz panie ta technika tak do przodu idzie, że
kto wie.. :)

> MSPANC (tak to było ? :P)

Jeśli miałeś na myśli to co napisałeś to tak :P
Chyba że chodziło o coś innego. To nie. :P

--