Re: Kieszen na USB

Autor: Strange <strange_at_interia.pl>
Data: Wed 26 May 2004 - 13:44:08 MET DST

"Kapsel" <kapsulski@poczta.onet.pl> wrote in message
news:dely3swc9o68.1s82rebmp2q0y.dlg@40tude.net...
> Witam wszystkich
> no i rzecz druga - czyli jak sie taka kieszen sprawuje? dokladnie chodzi
mi
> o montaz (potrzebny reset, stery?) i ograniczenia w wydajnosci.
> jakby ktos mial doswiadczenia ciekawe, napiszcie co myslicie. intryguje
Ostatnio przerabialem ten temat i mam dwa wnioski:
1. Ciezko zmusic ja do pracy pod Windows 98SE (ale sie dalo), pod XP od
kopa, bez restartu.
2. Kup wersje z wentylatorem, bo w niewentylowanej po ~30 minutach WD 120 GB
sie wylaczal.

To byly 3 rózne kieszenie "korporacji" ;) typu Mint czy pokrewne, nie wiem
jak firmówki.

Pozdrówka,
Strange.