Taśma do dysków na metry - gdzie ?

Autor: fv <fake_at_cybax.com>
Data: Wed 26 May 2004 - 13:42:31 MET DST

Potrzebuję około 1,5m taśmy używanej do łączenia dysku twardego z
kontrolerem na płycie głównej. Ideałem byłaby taśma ze srebrnymi żyłami
w powłoce z teflonu ale generalnie wezmę co będzie :) Najlepiej gdyby to
była taśma 40-to żyłowa.

Gdzie takie coś można kupić na metry w Warszawie ?[1] Ile może to
kosztować ?

Czy ktoś wie może jaki prąd płynie przez te kable ? Konkretnie napięcie
i natężenie by mnie obchodziło.

Jeśli kogoś ciekawi na co mi to to niech się mocno trzyma fotela. Chcę z
tego zrobić kabel cd <-> wzmacniacz ;) Jeśli zadziała poprawnie to w
przyszłości może także kabel wzmacniacz <-> kolumny (ale to już na
poczwórnej tasmie na chyba).

[1] Złożenie takiej taśmy z kilku kabli dyskowych odpada.

--
   :: http://night.pl/~viper/ ::