Re: Kieszen na USB

Autor: Michal R. Hoffmann <misiek_at_knm.org.pl>
Data: Wed 26 May 2004 - 11:51:33 MET DST

On 26-05-2004 10:39, Kapsel wrote:

> Witam wszystkich
>
> tak ostatnimi czasy zaslyszalem o dyskach na USB. rozejrzalem sie po
> e-sklepach i allegro, ale ceny tak wokol 200zl oscyluja... nie da sie
> taniej?
>
> mam ochote zajrzec na katowicka gielde, moze tam bedzie cos taniej, nie
> wiem ktos?
>
> no i rzecz druga - czyli jak sie taka kieszen sprawuje? dokladnie chodzi mi
> o montaz (potrzebny reset, stery?) i ograniczenia w wydajnosci.
> jakby ktos mial doswiadczenia ciekawe, napiszcie co myslicie. intryguje
> [...]
ja z 3 miesiące temu kupowałem za ok. 180 zł. Co prawda, nie sobie, tylko
bratu. Sprawuje się super, brat ma w ten sposób przenośną nagrywarkę (bo
kieszeń jest 5"1/4, więc i nagrywarkę da sie podłączyć), na USB 2.0. Mówi,
że nagrywarka działa mu lepiej niż jak miał podpiętą w komputerze na
taśmie :) (tam było bodajże z CD na jednej tasiemce i nie mógł wypalać z
pełną prędkością).

pozdrawiam,

--
misiek