Re: Jakiego kupic laptopa?

Autor: Michał Stępień <prezi77_at_o2.pl>
Data: Wed 26 May 2004 - 00:15:14 MET DST

Szymon <szym0n@webmedia.pl> wrote:

> Nie wiem - bo nie mam G3 ;)
>>
> To co jest pod lewą ręką to chyba dysk (bo czasem terkocze) i on się
> grzeje szybko (i solidnie) - tzn. zaraz po starcie komputera.
> A wiatraczek rzeczywiście włącza sie tylko od czasu do czasu.

ale dysk to ma każdy laptop chyba i ten dysk w ibooku to jest toshiby.
dlatego myślę, że w innych maszynach dyski też się grzeją -- są
najwyżej gdzieś indziej umiejscowione.

> [...]
> która w applowych systemach jest wygodniejsza - jak ktoś widział
> windowsowe kontrolki sterowania kolorem na karcie ATI i Mac-owe na Ati -
> to wie jak to wygląda - nadto ze względu na lekkość, małe rozmiary i
> długi czas działania na bateriach - mój Siemens wytrzymuje max 1h 45min
> ciągłej pracy.
> I właściwie powinienem go polecić temu człowiekowi, który się tu pytał o
> notebook dla grafika - gdyby nie to, że mam podobne (uczuleniowe?)
> problemy z iBookiem jak kiedyś z notebookiem Asusa.
>
> No ale jak sugeruje Apple zostawię go na 72 godzinną sesję bez snu, z iTunes

poczynię tylko małą uwagę na marginesie odnośnie systemu.
mianowicie na ibooku wyśmienicie działa linux a jeśli używa
się linuxa na codzień wówczas różnica między ibookiem a laptopami
pecetowymi sprowadza się zasadniczo do:

-innego koloru obudowy
-ciszy

--
* Można być wolnym ale czasem wymaga to większego
  wysiłku i szerszego światopoglądu oraz pewnej zaradności.