Re: Jakiego kupic laptopa?

Autor: Szymon <szym0n_at_webmedia.pl>
Data: Tue 25 May 2004 - 22:27:08 MET DST

Michał Stępień wrote:

> a różnica między G4 400 <---> G3 800 ?
Nie wiem - bo nie mam G3 ;)
> i mi też się grzeje -- ale wiatraczek się włącza
> jak się kompiluje kernel i to dopiero po godzinie.

To co jest pod lewą ręką to chyba dysk (bo czasem terkocze) i on się
grzeje szybko (i solidnie) - tzn. zaraz po starcie komputera.
A wiatraczek rzeczywiście włącza sie tylko od czasu do czasu.

Mnie iBook by się zresztą bardzo podobał - działają uniksowe narzędzia,
do tego łatwa obsługa, kupiłem go głównie ze względu na obsługę koloru,
która w applowych systemach jest wygodniejsza - jak ktoś widział
windowsowe kontrolki sterowania kolorem na karcie ATI i Mac-owe na Ati -
to wie jak to wygląda - nadto ze względu na lekkość, małe rozmiary i
długi czas działania na bateriach - mój Siemens wytrzymuje max 1h 45min
ciągłej pracy.
I właściwie powinienem go polecić temu człowiekowi, który się tu pytał o
notebook dla grafika - gdyby nie to, że mam podobne (uczuleniowe?)
problemy z iBookiem jak kiedyś z notebookiem Asusa.

No ale jak sugeruje Apple zostawię go na 72 godzinną sesję bez snu, z iTunes
http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=24947
w Iraku działa - może pomoże i tu ;)

sBohem
Szymon