Re: Co jest przyczyna ? mala zagadka

Autor: wieniuszka <wieniuszka_at_gazeta.pl>
Data: Tue 25 May 2004 - 23:06:12 MET DST

In the begining that were darkness. And then nornik, on wto 25. maja 2004
22:48 in article <c90bge$ft$1@atlantis.news.tpi.pl> wrote to pl.comp.pecet:

[cut]
> wysypuje sie wskazujac na bledy dysku. Co nastepuje sprawdzenie na innym
> kompie pamieci 256 Mb RAM - okj, co dalej wymiana dysku na nowy. Install
> win98, - okj, install win2k prof - wysypuje sie. Przywrocenie partycji z
> imidzu GHOSTA, sytuacjia sie ponawia - nic sie nie da zainstalowac.

To, ze obraz ghosta wysypuje sie po wymianie dysku moze byc spowodowane
roznica w hardwarze (windows moze sie 'zdziwic' ze nagle budzi sie na innym
dysku).
Ale ogolnie czym problem zostal spowodowany nie mam pojecia.

--
what's the number to 911?
pozdrawiam