Re: [lama] zasilacz i wiatrak - pomożecie? :)

Autor: Meetom <meetom_at_cut-this.irc.pl>
Data: Tue 25 May 2004 - 22:00:57 MET DST

*Virus_7* wziął i napisał:
> [..]
>
> Jasne! Chyba, że nie masz wolnych podłączeń na płycie.
> A i pamiętaj o długich kabelkach.

Mam dwa miejsca na piny od wiatraków. CPU FAN (zajęty) i SYSTEM FAN
(wolny) i jakoś tak ten drugi mi pasuje jako ten dla zasilacza :)

> Jasne! Czerwony do czerwonego, czarny do czarnego, a żółtego odizoluj
> od reszty :D

Czy w przypadku kabelków żółty, zielony, czarny - to tam gdzie był
czerwony daję zółty czy zielony?

> Sprawdź najpierw na jakie napięcie był stary wentylek. Myślę, że na
> 90% jest tam 12V czyli standard.

A jak to zrobić? Miernikiem (takim za 20 zł) się da? Jesli tak to krótka
instrukcja proszę :P

> Hmmm.. Zależy co masz? Jeśli to Codegen, albo jakiś inny shit (np.
> niektóre ModeCom) to zapewne lepiej wymieńić całość.

Shit straszny. Megabajt (był standardowo). Nie ma z nim większych
problemów (jak na razie - odpukać).
Na Chiefteca się od dłuższego czasu zabieram ale w końcu się "zawezmę" i
kupię (360-302 DF), choć moją uwage przykuła taka zasiłka:
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=25519105 (wiem, że aukcja
wypasiona obciachowo, ale może warto?) - czy to też shit straszny?

> A Chieftec posłuży Ci pare ładnych lat.

I na niego czas przyjdzie. Ale ni mogę mieć tak nagle ciszy.

Teraz jest głośno.
Po wymianie wiatraczka (jak się uda) - będzie mniej głośno ~ ciszej
Po kupnie Chiefteca będzie - cicho :) A w każdym razie mam taką
nadzieję.

A jakbym od razu spadł na "cicho" to mógłbym tego psychicznie nie
wytrzymać ;)

Przy okazji. Lepszy 302 DF czy 202 "MonoFan"?

Czy one na prawdę są takie ciche jak sie o nich mówi?

--