Re: Dobra tania płytka...

Autor: McPluto <rambler_NoSpa_at_pop.alpha.net.pl>
Data: Tue 25 May 2004 - 14:31:00 MET DST

> A co sie działo z Asrockami?

Przeważnie wychodziły kwiatki przy rozbudowie. np. dodanie zwykłego modemu wew. na
jednym kompie ok na innym dętka - niby się instaluje ale nie łączy, dodam, że kompy
identyczne - te same asrocki, kropka w kropkę. Nawet z działającego przeniosłem obraz
dysku na niedziałającego ghostem i to samo. (modem jeden i ten sam). W innym
przypadku sieciówka odmawiała losowo współpracy - pomogło dopiero dołożenie innej
sieciówki na PCI (i żeby nie było - najnowsze stery i biosy nie dawały rady...)
Myślę, że asrocki podobnie jak ecsy to loteria - masz jakieś 30% że kupisz wadliwą i
może nie wyjdzie to od razu ale jak kiedyś coś dołożysz to ta pozorna oszczędność na
płycie głównej zaboli podwójnie... czego nikomu nie życzę wszak większe
prawdopodobieństwo że się kupi działającego asrocka...

--
Pozdrawiam,
Robs...