wojtek wrote:
> Użytkownik adasiek napisał:
>
>> wojtek wrote:
>>
>>
>>>> Nie ma zadnego przepisu nakazujacemu stacjonarnemu sklepowi przyjac
>>>> zwrot w
>>>> pelni sprawnego towaru.
> http://www.um.oswiecim.pl/pl_chemik/19_2002/articles/konsument.html
>
> - gdy rzecz nie ma właściwości, o których istnieniu zapewniał sprzedawca,
Przez "w pelni sprawnego" wiekszosc z nas rozumie
- majacego cechy wyspecyfikowane przez producenta
- dzialajacego poprawnie w zakresie jak wyzej
Niezwykle trudno bedzie sprzedawcy udowodnic, ze nas oszukal co do cech
towaru. Powie, ze zademonstrowal nam opakowanie z opisem cech produktu...
A kto z Was kupuje ogorek, wierzac na slowo sprzedawcy ze to pomidor, i
na drugi dzien reklamuje ze niezgodny z umowa, bo smakuje jak ogorek??? :-)
WL
Received on Tue May 25 14:25:21 2004
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 25 May 2004 - 14:51:29 MET DST