Re: problem ze swiecącą myszka!

Autor: Vituniu <vituniu_at_poczta.fm>
Data: Tue 25 May 2004 - 08:49:53 MET DST

Zabawne ilo osob dzieki optycznej myszce odkrylo, ze po wylaczeniu kompa
ich plyty glowne nadal pozostaja pod pradem.

> Wyłącz listwę zasilającą, wyciągnij kabel myszki z komputera, albo
> zrób myszce budę. Ewentualnie możesz kupic inną. Normalnego sposobu
> nie ma.

Ech... Po co czlowieka w blad wprowadzasz?

Wystarczy w BIOSie lub zworkami (zaleznie od plyty) wylaczyc w opcjach
zarzadzania energia wlaczanie sie kompa po otrzymaniu sygnalu z PS/2
(czyli po kliknieciu klawiatura lub myszka).

To wszystko.

Zdrooweczka,
Vituniu.