Re: Przestrzegam przed firma komputerową "SBM" s.c mieszczącej się na ulicy Taczaka 24 w Poznaniu.

Autor: usun_to <_at_autograf.pl>
Data: Mon 24 May 2004 - 20:55:01 MET DST

Dnia Mon, 24 May 2004 18:17:38 +0200, Aviko napisał(a):

> I mam pytanie dla zorientowanych czy to jest zgodne z prawem, że sprzedawca
> sobie narzuca odstępne w razie zwrotu towaru? Przecież zakupiony towar w
> normalnych sklepach można zwrócić w ciągu trzech dni bez żadnych dodatkowych
> opłat.

Jeżeli jest to nowy sprzet to reguluje to ustawa o szczególnych warunkach
sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie kodeksu cywilnego. Generalnie do 6
miesiecy nie problemów ze zwrotem lub wymianą na nowy pod warunkiem ze nie
spełnia warunków umowy. W przeciwnym przypadku to jego dobra wola i o nie
ma mowy o żadnych 3 dniach.

--
www.grid.org
lobo_USUN_TO@autograf.pl