Przestrzegam przed firma komputerową "SBM" s.c mieszczącej się na ulicy Taczaka 24 w Poznaniu.

Autor: Aviko <a_at_a.pl>
Data: Mon 24 May 2004 - 18:17:38 MET DST

Przestrzegam przed firma komputerową "SBM" s.c mieszczącej się na ulicy
Taczaka 24 w Poznaniu.

Chciałem tam zakupić kartę PCI USB która kosztowała 44zł i spytałem się
sprzedawcę czy w razie jak karta będzie sprawna, ale nie będzie chodzić na
starym sprzęcie to czy można ją zwrócić. Sprzedawca odrzekł owszem, ale przy
zwrocie trzeba zapłacić odstępne 20zł. Więc ja mu podziękowałem i poszedłem
do innego sklepu komputerowego i tam zakupiłem kartę, za którą w razie
zwrotu nie zapłacę żadnego odstępnego:

Więc ostrzegam przed tym sklepem komputerowym w razie zwrotu zakupionego
towaru trzeba tam płacić odstępne 20zł. Śmiechu warte

I mam pytanie dla zorientowanych czy to jest zgodne z prawem, że sprzedawca
sobie narzuca odstępne w razie zwrotu towaru? Przecież zakupiony towar w
normalnych sklepach można zwrócić w ciągu trzech dni bez żadnych dodatkowych
opłat.

pozdrawiam was

Aviko