Re: problem ze swiecącą myszka!

Autor: Avatar <Albus.Dumbledore_at_Hogwarts.co.uk>
Data: Mon 24 May 2004 - 20:40:05 MET DST

> Przeszukalem, archiwum i tam znalazlem aby przelaczyc zworke na plycie ale
> ja nie mam takiej zworki na mojej plytce
> Użytkownik "kadi" <kadi@ks.k.pl> napisał w wiadomości

A może zerknij w BIOS? nie znam dokładnie płyt
Gigabyte'a, ale czy w BIOSie wyłšczenie kilku opcji w zarzšdzaniu energiš
nie powinno załatwić tej sztuczki?
 Na przykład przy wyłšczonym Wake on PS/2 events moja klawiatura, która
radoœnie błyskała przez pewien czas nareszcie zgasła.

/ I'm root if you see me laughing, \    Kontakt GG: 2352334
|    you better have backups.         |   e-mail
a(d*o*t)vatar(a*t)wp(d*o*t)pl