[NTG] System Windows 2003 nie wykrywa innych dysków twardych

Autor: Gupik <Gupik_at_piasta.pl>
Data: Mon 24 May 2004 - 19:25:13 MET DST

Mam problem, Kolega przyniósł dwa dyski, a ja te dyski podłączyłem do
kompa w kieszeni, w biosie i menedzierze urządzeń oba dyski zostały
wykryte system pokazuje że zainstalowano nowy dysk, ale w po kliknięciu
na Eksplorator Windows to nowych dysków nie widać, mój system plików to
NTFS, przekładanie zworek na dyskach nic nie pomaga, co tu jest nie tak,
?? proszę o szybką odpowiedz, za info i pomoc, Dziękuję :)