Re: Zestaw - pytanie laika

Autor: tomek <tomaszsroka_at_hotmail.com>
Data: Mon 24 May 2004 - 19:18:59 MET DST

a może ty przeczytaj wszystkie posty tato troll a potem rób jakieś uwagi, bo
jak do składania to tylu specjalistów ale jak cos się spierdoli to już ne ma
fachowców - wiem bo nie dawno kupiłem skłądaka - taki fajny miał być a teraz
wiem że była to najgłupsza rzecz jaką zrobiłem skusiła mnie włąśnie cena i
parametry - tylko za jaką cenę - teraz musze jeździć do serwisu, przerywac
robotę a dlaczego bo wspanjiły komputer nie jest tak do końca cacy, jak
miałem vobisa nic mi się nie działo a wiele robiłem na kompie a mo obecny ma
niecałe 3 miechy a chętnie bym go oddał