Re: Prosze serdecznie o pomoc w wyborze DVD+/-RW...

Autor: x4y4 <xxxxyyyy_at_op.pl>
Data: Mon 24 May 2004 - 19:04:56 MET DST

> Ale ja nie jestem pewna, czy chce cokolwiek przerabiac. Czy to jest
trudne?
> Jak to sie robi? :) Glownie sie chcialam dowiedziec, jakie z tych napedow
sa
> dobre i nie za drogie. Widze, ze ta dwuwarstwowosc to jest jakis ciekawy
> kruczek, skoro tak zachwalacie, ale 500 zl za nagrywarke, to juz troche
> duzo. :| Moglibyscie to mi wytlumaczyc jak krowie w rowie,
lopatologicznie.
> :D Przede wszystkim czy w ogole warto. :)

Droga Ago
Przerabianie nie jest trudne o ile potrafisz uruchomic dwoma krotkimi
kliknieciami myszka program sciagnety ze stony producenta nagrywarki.
Istotne jest zebys posiadala odpowiedni program flashujacy pasujacy
dokladnie do Twojego modelu. Niestety czasem trzeba uaktualnic tzw. bios
nagrywarki, wlasnie powyzszym sposobem, gdyz wpisujesz tedy do niej poprzez
to dzialanie np: wzorce nowszych nosnikow, ktore zdazyly pojawic sie na
rynku (twoj sprzet wykorzysta w ten sposob plytke nominalnie czyli pozwoli
nagrywac na niej dane z pelna predkoscia itd.)
Owe "przerabianie" to jest wlasnie to (nie wchodzi w gre absolutnie walka z
mlotkiem, srubokretem czy wiertarka)
Co do modelu oczywiscie polecam swietny model Neca 2500a ; kupilem go za
cene 460 zl brutto.
Jesli natomiast ilosc pieniedzy nie pozwala Ci na ten zakup to mysle ze
liteon 811 bedzie dla Ciebie odpowiedni.
Musisz jednak zdac sobie sprawe ze czesc plyt tych gorszych nie bedzie
nagrywana poprawnie w tej nagrywarce lub np: co 5ta plyta pojdzie do kosza.
Doswiadczalnie sprawdzilem ze najlepsze do tego modelu sa TDK (6.99 zl)
Verbatim (6.99 zl) z tanich AXE (3,36 zl)
Ja kupowalem tylko takie plyty i jakos tam sie wypalaly. Polecam Ci skoczyc
do serwisu www.cdrinfo.pl albo jesli wladasz obcym jezykiem do cdfreaks.
zycze sukcesow w bojach

zdrowko
x4y4

---
Poczta zostala sprawdzona pod katem wystepowania gromadnego wirusow