Re: Prosze serdecznie o pomoc w wyborze DVD+/-RW...

Autor: Aga W. <AgaWWW_at_antyspam.o2.pl>
Data: Mon 24 May 2004 - 17:53:19 MET DST

Radek D wrote:
> Lite-On zebrał fatalne opinie - poszukaj info o NEC 2500A (też da się go
> przerobić na Dual Layer) a i lepszy jakościowo (ca 500 zł)

Ale ja nie jestem pewna, czy chce cokolwiek przerabiac. Czy to jest trudne?
Jak to sie robi? :) Glownie sie chcialam dowiedziec, jakie z tych napedow sa
dobre i nie za drogie. Widze, ze ta dwuwarstwowosc to jest jakis ciekawy
kruczek, skoro tak zachwalacie, ale 500 zl za nagrywarke, to juz troche
duzo. :| Moglibyscie to mi wytlumaczyc jak krowie w rowie, lopatologicznie.
:D Przede wszystkim czy w ogole warto. :)