Re: jak naprawić podajnik papieru

Autor: Martti <mmrozinski_at_poczta.bezspamu.onet.p.l>
Data: Mon 24 May 2004 - 10:04:14 MET DST

Użytkownik "arek" <droplet@wp.pl> napisał w wiadomości
news:c8sab4$erg$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Witam wszystkich.
>
> Mam pytanko: mam drukarkę HP 1100 która pobiera po kilka kartek. Wniosek
> "uszkodzony podajnik papieru".
> Na czym polega naprawa podajnika , czy mozna to zrobic samemu. Czy ktoś
już
> robił sam coś takiego?
>
> Pozdrawiam

Czesc,
pare miesiecy temu byla akcja HP,
przesylali za darmo zestaw naprawczy,
banalny w swojej obsludze, zapytaj sie w serwisie HP
czy daja jeszcze cos takiego,
nieautoryzowane serwisy biora za to ok 30 pln, jesli
zuzyty jest sam separator i ok 50-70 jesli wymienic trzeba jeszcze walki
gumowe

pozdrawiam,
Martti