Jak zmusić do pracy myszkę optyczną Logitech M-UV69 na PS2?

Autor: sesam <allabahal_at_poczta.fm>
Data: Sun 23 May 2004 - 14:33:12 MET DST

Witam,

        Mam myszkę optyczną Logitech M-UV69 do pracy na PS2? Na codzień
mysza pracuje na USB, ale wolałbym, aby pracowała na PS2. Mam płytę ECS
K7VZA bios ver. 3.4. Objawy są takie: po włączeniu PC myszka świeci się,
później nastepuje wygaszenia diody i gdy pojawia się okno logowania w
systemie XP, mysz nie zaświeca się (na USB zaczyna świecić) i nic nie mogę
zrobić. Windows XP nie krzyczy, że nie ma myszki, to chyba jednak ją widzi.
Przejściówka była w komplecie, więc myszka powinna pracować na PS2. W biosie
szukąłem ustawień na PS2 i nic nie znalazłem :-( Help

Krzysiek