TV-OUT w geforce FX 5200

Autor: mistrzu <mistrzu99_at_tlen.pl>
Data: Sun 23 May 2004 - 14:31:40 MET DST

Mam karte graficzna gf4 FX 5200 z wyjsciem TV ale kompletnie nie wiem jakich
kabli potrzebuje aby podpiac ja do telewizora. Po wstepnej analizie ;)
wybadalem,
ze na karcie jest jedno wyjscie typu cinch. W telewizorze z tylu jest
eurozlacze,
a pod taka fajna klapka ;) z przodu tv sa dwa wejscia cinch (audio i video).
Prosze pomozcie mi jakie kable sa mi potrzebne i gdzie mam je podpiac.
W zestawie dostalem jeden kabelek 1.8m cinch-cinch ale wiem, ze on nie
wystarczy :). Czytalem archiwum grupy ale niewiele mi to pomoglo...

--
Pozdrawiam!