Re: do maniaków ciszy- wiatraki na NB...

Autor: Grzegorz Domagala <grzegorz_at_spam.trap.pl>
Data: Sun 23 May 2004 - 13:14:12 MET DST

Konrad Bieniek <kbieUSUŃ_TO@poczta.onet.pl> napisał:
> Witam,

> Delta, MSI K7N2 Delta, Abit KV7, Abit NF7 v2.0) mają wentylatory na mostkach
> północnych. Czy zakładając, że nie będę nic podkręcał, możliwe jest

Az wzilem i otwarlem swoja skrzynke :) Mam MSI K7N2 Delta i ani sladu wentylatora
na mostku (szczerze mowiac - nie wiem gdzie jest mostek - ale jedyne wentylaotry
to ten na procu,w zasilaczu i na grafie :)))
GRG

--
Tutaj sygantura Grzegorza Domagaly - jesli chcesz wyslac do niego wiadomosc
pisz pod adres grzegorz.domagata@chello.at i niezapomnij dodac