Re: wiatraczek przewody

Autor: Radek.K <radek678_at_usun_to.wp.pl>
Data: Sun 23 May 2004 - 13:04:52 MET DST

ble wrote:

> A moze wiesz jak to sie moze nazywac bo przejzalem cala instrukcje i nie
> znalazlem nic co by mi do tego pasowalo, poza tym czy nadal beda dzialac
> regulacje obrotow co do temperatury i czy to gnizado wytrzyma 2 wiatraki
> zamist 1?

Sprawdz bezposrednio w Biosie. W instrukcjach czesto nie wszystko na temat
BIOS-u jest opisane. Nie pamietam jak to sie w mojej plycie nazywa (Epox)
pare dni temu sprawdzalem cos w BIOS-ie Solteca to tam sie to nazywalo
costam Shield czyli nazwa wymyslona producenta plyty a nie BIOSU. Moze u
ciebie to bedzie Core Cell? Moze ktos inny ci pomoze. Ja nie jestem w
stanie na moim komputerze nawet przejrzec pdf-a z instrukcja do plyty.