Re: zadanko 2 .........

Autor: Ysmay <ysmay13_at_poczta.fm>
Data: Sun 23 May 2004 - 11:17:13 MET DST

> To sie ucz. Grupy dyskusyjne nie są od rozwiązywania zadania domowego.

To nie jest zadanie domowe.

> Nie masz podręczników, skryptów? Nie chodziłeś na zajęcia?

Mam. Zapraszam do wspolnej lektóry : "Architektora komputerow" prof.
J.Biernat Politechnika Wrocławska

Ktos tez kiedys wydal "spolszczenie" - o ile sie nie myle to "gulczas 2001"

> Nikt inny z
> Twojego roku tego nie zrobił?

A od Ciebie ktoś to zrobił ? jak tak to chociaz sie podziel wynikami,
chetnie je porównam.

>CO to za szkoła?

 Bardzo dobra....

> Jeden zawalony egzamin nie psuje całych wakacji.

A zebys wiedzial ze psuje. bo jezeli cale wakacje sie zapierd.... w polu po
to zeby miec za co studiwac nastepny rok, to ten egzamin ma wielkie
znaczenie.

>Może poproś jeszcze
> kogoś z grupy żeby za Ciebie poszedł na egzamin?

nie dzieki, sam sobie poradze, na wiekszosc pytan znam odp .....