pytanie o ram

Autor: Adam Stypik <adamek_at_adamek.ds.pg.gda.pl>
Data: Sun 23 May 2004 - 11:10:17 MET DST

Witam.Mam zamiar kupić sobie płytę Asus p3b-f opartą na chipsecie BX
Jako że moja dotychczasowa płyta jest oparta na chipsecie VIA
nie wiem czy mój ram bedzie widziany na nowej w 100 %
Mam 2 kości pamięci SDR jedną 64 MB, a drugą 256 MB(dwustronna)
obie firmy niewiadomo jakiej. Czy na nowej płycie moje 256 Mb nie bedzie
widziane np. jak 128 albo jeszcze mniej??
A tak z ciekawości to czym różnią się pamięci do płyt na BX od innych?

--
       /| o   Pozdrawiam Adam Stypik
      /_|=    jid:adamek_bananek@jabberpl.org