Re: Pendrive czy flop ?

Autor: adasiek <podolany_at_poczta.wp.pl>
Data: Sat 22 May 2004 - 21:29:32 MET DST

Radek.K wrote:

> IMO w dzisiejszych czasach i na wspolczesnych komputerach. Pen drive lepiej
> zda egzamin jako pamiec masowa (USB ma prakt. kazdy komputer). System w razie
> problemow mozna uruchomic z CD-ka. Nie wiem czy ostatnim powodem do posiadania

o ile komputer posiada CD-ka; akurat mini delle czy inne miniaturowe
notebooki nie posiadaja wewnatrz obudowy napedu CD;

> flopa nie sa sterowniki do RAID potrzebne przy instalacji Windows na powyzszym
> (chociaz wydaje mi sie, ze rownie dobrze moze byc to CD). A poza tym w razie
> czego flopa bez problemu mozesz kupic za pare zlotych.

zwroc uwage, ze to co jest plyta bootowalna, to jest emulacja napedu
/dev/fd0 i absolutnie nic nie stoi na przeszkodzie /poza strona prawna/,
zebys sobie wypalil wlasna plytke instalacyjna windowsa z serii NT,
ktora bedzie posiadala standardowa zawartosc na sesji danych, zas na
sesji gdzie wisi obrazek flopa, mozesz sobie ta plytke zmodyfikowac i
umiescic stosowne pliki sterownika /raptem ~60kB/;

pzdrv;
adas;