Re: Pendrive czy flop ?

Autor: Radek.K <radek678_at_usun_to.wp.pl>
Data: Sat 22 May 2004 - 17:40:24 MET DST

tadek wrote:

> Interesują mnie rady tych co to już przerabiali:)

IMO w dzisiejszych czasach i na wspolczesnych komputerach. Pen drive lepiej
zda egzamin jako pamiec masowa (USB ma prakt. kazdy komputer). System w razie
problemow mozna uruchomic z CD-ka. Nie wiem czy ostatnim powodem do posiadania
flopa nie sa sterowniki do RAID potrzebne przy instalacji Windows na powyzszym
(chociaz wydaje mi sie, ze rownie dobrze moze byc to CD). A poza tym w razie
czego flopa bez problemu mozesz kupic za pare zlotych.

Pozdrawiam.