Re: Pamieci - jakie kiedys, jakie dzis? + jaka grafa do 400pln ; -)

Autor: Jarocki <jaro735_at_NO.SPAM.op.pl>
Data: Sat 22 May 2004 - 21:02:32 MET DST

"Adam 'Adak' Kępiński" <adak@acn.waw.pl> wrote in message
news:c8o6ca$2cn2$1@mamut.aster.pl...
> [...]
> problem.
> Nie bardzo wiem co ona ma tam pod maska. Ma jakiegos PIII800 ale nie wiem
> na jakiej plycie glownej i z jakimi pamieciami. Zestaw ma z 2-3 lata.
> [glupi bylem, bo ani razu go nie otworzylem...]
> Troche wypadlem z obiegu i nie bardzo wiem, czym dzisiejsze pamieci DDR
> roznia sie od starych takich ja sie montowalo dimmy na BX'ie.
> Chodzi o to, ze taka pamiec, jest jeszcze uzywalna w nowych plytach (Abit
> NF-7-S) bo jest jej 256 (+ drugie 256 ktore bedzie miala za jakis miesiac)
> i nie bardzo wiem, czy sprzedawac, czy ladowac w ten nowy DDR.

Mam ten sam problem, masz DIMM a teraz praktycznie wszystkie płyty chodzą na
DDRy

Trzeba więc zakupić nową pamięc, a co zrobić ze starą na którą się wydało
kilkanaśćie stówek ???

> Jak to z nimi jest, czym te stare roznia sie od nowych? Beda ze soba
> dzialac? Beda ale wolniej? Czy w ogole inaczej wygladaja (fizycznie)?
>
> Drugie pytanko dotyczy wyboru - 512 Kingstone'a czy 2x256 dual channel w 1
> module twinmosa - ABIT NF7-S to obsluzy?

NIe wiem, ale ta płyta jest extra............jak wszystkie Abity, MSI i Asus

 W ogole szukam plyty, ktora bedzie na socket A, powinna miec firewire
> (ech...), SATA, LAN (to juz chyba kazda) i byc bardziej firmowa niz Asroc
> czy ECS.

O to ine problem, wszystkie to mają
'
a z FireWire płyta kosztuje ok. 500 zł . NIedużo ja za K&TPro dałem prawie
700, na tamte czasy był to kawałek pieniądza......
Dziś płyty są strasznie tanie.......

> Ostatnie pytanie to oczywiscie niesmiertelne: "Jaka grafa do 400pln" czym
> oczywsicie zameczyc takze Was pragne.
> Na dzien dzisiejszy - co mozecie polecic do 400-500pln za grafike?

FX 5500 na allegro.pl