Re: sposób na pomiar obrotu wiatraka

Autor: Michał Paczkowski <sasdasda_at_wp.pl>
Data: Sat 22 May 2004 - 20:11:00 MET DST

> nie znam sie na tym, ale moze ktos skomentuje pomysl:
> pewnie tu jakies "pradowe" powiazania sa.
> gdyby sprawdzic ile amperomierz wskazuje przy pelnych obrotach i wstawic
> dobrany rezystor do uzyskania takiego pradu na tym 3. pinie to by
> zadzialo?

NIE!

Nie wiem czemu akurat chcesz na siłe wziąć napięcie z zasilacza, ale ja bym
poprostu kupił wiatrak 80x80 na allegro za 14 zł i wsadził go do zasilacza,
a kabel podpiął do płyty. Przy okazji będziesz miał monitoring zasilacza,
wyciszysz go i będziesz mógł nawet suszarkę na proca założyć.

Pozdrawiam