sposób na pomiar obrotu wiatraka

Autor: Witiia <KASUJwitiia_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 22 May 2004 - 17:17:44 MET DST

Witam

Mam w płycie ECS k7sem czujnik obrotu wiatraka na procku. Jeśli kręci
się za wolno to komp się wyłącza.
No i mam problem z tym, bo chciałem podpiąc jakiś inny wentylator
(oryginalny jest za głośny), ale nie do płyty, lecz bezpośrednio do
zasilacza.
Ma ktoś jakiś sposób, aby komp nie wyłączał się kiedy do gniazda
wentylatora na płycie nie będzie podłączonego wentylatora???

--
Witiia