Re: Xp 1700+/2600+

Autor: Merlin <merlin0[NOSPAM>
Data: Sat 22 May 2004 - 17:16:06 MET DST

Michał(KwAs) wrote:
> Witam.
> Dostalem dzis wreszcie zasilacz Chiefteca taki jak w sigu i zaczalem
> na powaznie bawic sie w krecenie proca.
> Jednak zauwazylem ze temp. procka dochodzi nawet do 60stopni podczas
> np grania w Painkillera...Napiecie mam ustawione na 1,7V przy
> magistrali 168Mhz

Hejka,

Mam prawie identyczna konfiguracje. Płyta to Epox 8rda+ i zasilacz Q-tec
400W. W sumie to ta róznica. Wentylator procka to Arctic Cooling Slim TC i
temp max to 55 ( kompresja Divxem ) stopni przy ustawieniach 12,5 x 166Mhz
i 1,6 V . Mam radiator zalmana na mostku ( 36 stopni ), niebieski :)).
Otwarcie obudowy zdejmuje sporo temperatury tak z 7-8 stopni czyli jest
48C /31C. Może to pomoże jeżeli chodzi o temperaturę. Jeżeli chodzi o FSB
to zdejmij mnoznik wtedy powinno pójść. Spróbuj 11x200 przy 1,65 V. Tyle u
mnie próbowałem i było stabilnie ale temperaturka 54 w idle bo kiepski
wentylator , ale to nie wszystko co mozna wyciagnąć.

--
pozdrawiam
Merlin