Re: _narawdę_ cichy zasilacz [długawe] - chłodzenie cieczą ?

Autor: Kenny <kenny333_at_tlen.pl>
Data: Sat 22 May 2004 - 12:55:56 MET DST

TWOJ BRZĘCZY!!!

mam taki dziwny słuch ze zawsze slysze ten 'pisk' pracujacego kineskopu
(zawsze wiem ze gdzies w pokoju obok jest wlaczony TV choc go nie widze ani
nie slysze co 'leci') [zakladam ze Tobie chodzi o to samo]

O ile w porzypadku TV jest to bardzo czeste (powiedzmy 90% TV dla mnie
piszczy) o tyle w przypadku monitorow 'slyszalem je' najwyzej kilka razy...

--
Wojtek
Pozdrowienia